13/5/11

GOTET DE PANA COTTA DE TORRÓ I XOCOLATA

Bé, superat el trangol del "segon plat", arriba l'hora dels molts que com jo, esperen des del mateix moment d'entaular-se: l'hora de les postres .... i si com jo, sou dels que encara conserveu en algun racó un bocí de torró de Xixona d'aquest darrer Nadal, crec que aquesta és una de les ultimes oportunitats de donar-los un honrós destí...




Font: Sabores de colores


Despatxeu:

Per a la panna cotta de torró

-100 ml nata líquida
-100 ml llet semidesnatada o sencera
-20 gr sucre
-50 gr de torró de Xixona
-2 fulles gelatina

Per a la crema de xocolata
-100 ml nata líquida
-75 gr xocolata 70%



Elaboració:

1.- Comenceu per posar en remull les fulles de gelatina amb aigua freda. Reserveu-ho.

2.- En un pot ,escalfeu la nata, la llet, el sucre i el torró ben picat, (si us cal feu-hi un cop de batedora).

3.- Un cop tot ben calent, afegiu-hi les fulles de gelatina ben escorregudes.

4.- Aboqueu-ho en motlles de silicona en forma de semiesferes per la decoració final, i ompliu el fons dels gotets amb la resta. Deixeu-ho quallar a la nevera.

5.- Per a la crema de xocolata, escalfeu la nata i aboqueu-la sobre la xocolata feta bocins. Remeneu-ho bé. Feu una segona capa per sobre de la panna cotta de torró. Reserveu-ho.


Muntatge

Abans de servir-ho, decoreu-ho amb semiesfera de panna cotta de torró, una fulleta de menta ...i gaudiu-ho de gust

30 comentaris:

  1. Jo també m'apunto al tràngol de les postres, aquesta pannacotta és fantàstica!!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Ostres!!!!quina pannacotta més bona i això si que és aprofitar restes!!t´ha quedat de luxe!!
    Petonets

    ResponElimina
  3. Mare meva, amb un trocet de xixona el q has arribat a fer!!!

    ResponElimina
  4. Et pots creure que aquest matí pensava en aquell tros de xixona que ens ronda per casa? Mare meva, ara ja sé en que treure-li partit!
    Petons!
    Sandra

    ResponElimina
  5. Una presentació excel·lent i una bona idea per acabar de donar sortida a aquestes restes nadalenques!

    Petons!
    La Taula d'en Bernat

    ResponElimina
  6. Molt bona aquesta panna cotta y una presentació de luxe com sempre. L`acompanyament amb la semiesfera m`agrada molt. Petons.

    ResponElimina
  7. Tinc torró, m'agrada aquest honrós destí... Apuntat està!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  8. Que maravilla de panna cota!.... no solo el sabor es fascinante....la presentacion es maravillosa!....esa esfera encima es sugerente!.....que buen conjunto!.....Abrazotes, Marcela

    ResponElimina
  9. Com sempre dic, jo sòc de salat, pero aquests gotets segur que els probaría, semblen deliciosos

    petons

    Ara

    ResponElimina
  10. Jo també tinc torró encara, aquests postre en gotet son una delicia. Quina bona combinació. Me l´apunto. Petons,

    ResponElimina
  11. Jo també sóc les que mira (si és possible) la carta de postres per reservar un foradet, jiji. Ben aprofitat el torró de xixona. Ha d'estar mooolt bo!

    ResponElimina
  12. Inmejorable presentación y receta de 10. Turrón en Mayo, me parece una idea genial.

    Besos.

    ResponElimina
  13. Que bonissima aquesta panacotta!!! I el gust de turro...mmmmm....
    Tremendo!!!!
    Un petonas
    Sònia

    ResponElimina
  14. Que wena combinación de sabores aunque esta receta queda archivada para el año que viene que ya he liquidado el excedente de turrones jeje
    Esa bolita que corona el postre te ha quedado monisima!

    Besis!

    ResponElimina
  15. Tinc que conseguir turró, pq aixo ha de ser bonisim
    una abraçada

    ResponElimina
  16. Quina cosa més preciosa que has muntat, m'agrada molt el contrast dels colors!

    ResponElimina
  17. Me vaig reservar una pastilla de torrò per l'estiu, m'agrada preparar algún gelat.
    Molt bòna presentaciò com sempre.

    ResponElimina
  18. quina cosa mes bonaaaa,t'ha quedat tant maco,ppetons

    ResponElimina
  19. ETS un geni amb les presentacions!!! Quina meravella, m'els crospiria tots.
    Petonets,
    Esther

    ResponElimina
  20. blogger ha tingut aquest passat dijous una pájara, i ha esborrat tot el que durant aquest dia es va publicar en aquest bloc .. :-( (
    M'ha sabut greu pels comentaris que durant aquest dia s´hi van penjar, així és que he intentat fer una recopilació dels que he pogut rescatar i penjar-los de nou .... perdoneu si algun se m'ha traspaperat ....


    Dulces bocados
    Jo també m'apunto al tràngol de les postres, aquesta pannacotta és fantàstica!!!!!
    Petonets

    silvia I
    Ostres!!!!quina pannacotta més bona i això si que és aprofitar restes!! t´ha quedat de luxe!!
    Petonets

    Sonia - L'Exquisit
    Mare meva, amb un trocet de xixona el q has arribat a fer!!!

    elsfogonsdelabordeta
    Et pots creure que aquest matí pensava en aquell tros de xixona que ens ronda per casa? Mare meva, ara ja sé en que treure-li partit!
    Petons!
    Sandra

    suirsam
    Una presentació excel·lent i una bona idea per acabar de donar sortida a aquestes restes nadalenques!
    Petons!
    La Taula d'en Bernat

    Anna
    Molt bona aquesta panna cotta y una presentació de luxe com sempre. L`acompanyament amb la semiesfera m`agrada molt. Petons

    Dolça
    Tinc torró, m'agrada aquest honrós destí... Apuntat està!!
    PTNTS
    Dolça

    foodtravelandwine
    Que maravilla de panna cota!.... no solo el sabor es fascinante....la presentacion es maravillosa!....esa esfera encima es sugerente!.....que buen conjunto!.....Abrazotes, Marcela

    ara
    Com sempre dic, jo sòc de salat, pero aquests gotets segur que els probaría, semblen deliciosos
    petons
    Ara

    Joaquina
    Jo també tinc torró encara, aquests postre en gotet son una delicia. Quina bona combinació. Me l´apunto. Petons

    Cuina al gust
    Jo també sóc les que mira (si és possible) la carta de postres per reservar un foradet, jiji. Ben aprofitat el torró de xixona. Ha d'estar mooolt bo!

    Mis Dulces
    Inmejorable presentación y receta de 10. Turrón en Mayo, me parece una idea genial.
    Besos.

    Encontrar la Felicidad
    Que bonissima aquesta panacotta!!! I el gust de turro...mmmmm....
    Tremendo!!!!
    Un petonas
    Sònia

    brujix h
    Que wena combinación de sabores aunque esta receta queda archivada para el año que viene que ya he liquidado el excedente de turrones jeje
    Esa bolita que corona el postre te ha quedado monisima
    Besis!


    Una abraçada a tots
    Alfons

    ResponElimina
  21. Je.je a mi me queda una barra de turron,Alfons ya sabes a donde la voy ha emplear.
    me encantan tus gotets
    una abraçada
    miquel

    ResponElimina
  22. Un cop superada la "bofetada de Blogger" veig que has pogut publicar aquesta meravella. Se'm fa la boca aigua!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  23. Perfecta manera d'acabar un àpat i aprofitar aquesta barra de torró que sempre queda.
    Petons.

    ResponElimina
  24. Que original Panna Cotta de turrón, la presentación tan cuidada hace de este postre un lujo! besos

    ResponElimina
  25. M' encanten els gotes per postres, pot haver-hi varietat i no "enfarfeguen". Aquests han de ser molt bons!

    ResponElimina
  26. Avui sí que l'he encertat veient la foto....dolç!!!
    Combinació de xoco i torró, se'm fa la boca aigua!
    Molts petonets

    ResponElimina
  27. Torró i xocolata, una combinació sensacional. I ara que fa calor, l'opció d'una pannacotta més fresqueta em sembla molt adequada!

    ResponElimina
  28. Un postre delicioso. ¡De mis favoritos!.
    Besitos.
    ;-D

    ResponElimina
  29. Las presentaciones de tus recetas son preciosas, este en concreto es una maravilla con la bolita por encima y la hoja de menta, me encanta.

    ResponElimina
  30. Alfons, qué delicia!!! lástima que este año no me haya sobrado turrón, jajaja

    Salu2, Paula
    http://conlaszarpasenlamasa.cultura-libre.net
    http://galletilandia.blogspot.com

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails